Factor Vijf Organisatieontwikkeling doet onderzoek en geeft advies over veranderende werkrelaties. Binnen Factor Vijf verandert de werkrelatie ook. Per 1 januari 2022 stopt Aukje Nauta als partner bij ons bureau. Zij gaat zich richten op haar nieuwe thema: schaamtevrij werken en leven. Aukje schreef hierover het boek ‘Nooit meer doen alsof – Denk je schaamte om en maak het je kracht’. Ook ontwikkelde ze een gelijknamige lezing/webinar, die via Maven at Work te boeken is.

De dagelijkse leiding van Factor Vijf blijft in handen van Cristel van de Ven. Factor Vijf gaat onverminderd door met onderzoek, advies en het verzorgen van lezingen, trainingen en interactieve workshops en webinars over duurzame inzetbaarheid, dialoog en een leven lang ontwikkelen. Aukje Nauta blijft als wetenschappelijk adviseur verbonden aan Factor Vijf.

Aukje: “Ik kijk terug op een fijne twaalfjarige werkrelatie met Cristel waarin wij samen duurzame inzetbaarheid en de dialoog daarover op de kaart hebben gezet van werkend Nederland. Weliswaar is onze werkrelatie vanaf nu minder intens, als wetenschappelijk adviseur blijf ik mijn inzichten over menselijk gedrag op de werkvloer graag met Factor Vijf en haar netwerk delen; alles voor een mooiere wereld van werk.”

Cristel: “Factor Vijf starten met Aukje was één groot avontuur. Inmiddels staat er een robuust bedrijf dat ik graag verder uitbouw, met collega’s van het Factor Vijf Gezelschap en opdrachtgevers. Ik wens Aukje veel geluk en succes met haar nieuwe onderneming en ben blij dat we onze samenwerking, zij het in een andere vorm, voortzetten. We sluiten een nieuwe i-deal.”

Meer informatie via mail@factorvijf.eu